Serverings
- virksomheter

For bedrifter som serverer mat og drikke kan det sjeldent gå for fort eller smidig. Gjester har høye krav til effektivitet og service, og PCKasse er rustet for å skape gode opplevelser både gjester og ansatte.

Med utallige funksjoner, en praktisk og enkel nettbutikk for takeaway, QR kode for bestilling og Vipps både i kasse og ved utsjekk i takeawayløsningen får kunder mer enn bare et kassesystem.

Fleksibiliteten i PCKasse gjør at systemet passer perfekt for restauranter i alle størrelser, barer, kaféer, kiosk, kantiner og andre som selger mat og drikke. Det er også mulig å ta i bruk selvbetjent kasseløsning eller «webkasse», som er en webside som vises i stedet for det normale kassebildet. Denne siden vil vises i fullskjerm, fungerer med touch, er programmert for å kommunisere med PCKasse og vil fungere som en selvbetjent kasse. PCKasse opererer i sanntid, så brukere har til enhver tid oversikt over hva og hvor mye som er på lager.

Vi har levert en solid kasseløsning for servicebransjen i mange år, og dekker de fleste behov for gatekjøkken, kiosker, restauranter, bakeri, kafeer og andre serveringssteder som selger mat og drikke, som bar og pub. Man kan benytte deler av systemet fra mobilapplikasjoner, og PCK har utviklet en egen app til servitører for å forenkle hverdagen til de ansatte.
Bestilling og betaling ved bord gjøres da smidig, enkelt og effektivt.

For restauranter eller andre som har behov for en selvbetjent kasseløsning velger kunder fritt fra en meny på en touchskjerm, henter mat og drikke eller får den servert direkte til bordet hvor bestillingen ble foretatt. 


Starte med takeaway? No problem!

Vi en egen Woocommerce nettbutikk til dette formålet som er fullt integrert med PCKasse.
Herfra synkroniseres alle produkter og priser automatisk og det er også herfra alle ordre håndteres. Hvor enkelt? Du legger inn varer og bilder i PCKasse, fyller inn åpningstidene til ditt spisested, setter opp printere på aktuelle kjøkken, bestiller Vipps - og du enkelt forklart i gang! 
QR koder i denne løsningen finnes også og vi kan presentere to typer: 
En som kunde skanner for rask bestilling og en for bordbestilling. 
Her er det opp til deg hva du ønsker å ta i bruk, men alt er tilgjengelig og raskt og sette opp!

I tillegg har kunder også muligheten til å generere egne QR koder for smittesporing. Denne tjenesten er tilgjengelig for alle som bruker PCKasse, og det eneste du må gjøre er å opprette en nettbutikk nivå 1 - som er kostnadsfri! 

FEATURES FRA PCKASSE SOM KAN VÆRE NYTTIG

* Alle funksjoner er tilgjengelig i PCKasse

* Riktig beregning og kalkulering av råvarer
* God lagerstyring, automatisk eller manuell varebestilling og elektronisk varemottak
* Selvbetjent kasse med vektstøtte
* Web-kasse (HTML bilde)
* Kjøkkenbonger
* Mulig å angi 2 totalutskrifter på oppsett - utskrifter - plukkiste : til feks. hovmester, kjøkkensjef etc.

* Hurtigknapper
* Bordkart
* Splitt regning i x-antall like deler (Slipper å bruke tid på å splitte varer og betale dem)
* Pay @table
* Servitørapp
* Kundeskjerm - køsystem
* Avhukning "spør om antall gjester ved parkering"
* Dersom antall gjester allerede er angitt på et bord spørres det ikke flere ganger.
* Spør om antall gjester ved betaling (sjekker også her om det er angitt fra før)
* Egen nettbutikk for takeaway
* QR koder for bordbestilling
* Smittesporing med QR kode
* Ansattkort - rabatt og provisjon
* PCK Time
*  Dynamisk statistikk (rapportering)
* Rolle og rettighetsstyring : hvem kan gi rabatter?
* Vipps betaling både i kasse og takeawayløsning
* Egeneid markedskanal fra Diller