top of page

Selvom verden stadig blir mer digital er ofte den fysiske butikken porten inn i virksomhetens eget økosystem.

​

De fysiske utsalgsstedene befinner seg nærmere kunden (livsstil), er mer personlig og ofte en del av kundens  «faste» bevegelsesmønster. En tydelig identitet kan tiltrekke seg flere kunder til den fysiske butikken, men moderne teknologi kan bidra til å styrke og løfte kundeopplevelsen om man bruker det «riktig».

​

Flerkanaltenkning (omnichannel) omhandler handel og kommunikasjon på flere kanaler, hvor fokus er å ta i bruk de beste sidene ved netthandel samtidig som man ivaretar nøkkelkvalitetene til fysiske utsalgssteder. I dag handler det om å skape en flyt og sømløs kundeopplevelse i alle kanaler man befinner seg i, og kommunikasjon mot eksisterende og potensielle kunder har aldri vært viktigere!

​

Kommunikasjon i form av produktinformasjon av skannbare QR-koder på etiketter, gir forbruker tilgang til samme vareinformasjon som ansatte. Man kan informere om produksjonsland, materialer, bærekraft, klimaavtrykk etc.


All informasjon i PCKasse er tilgjengelig for alle ansatte, også på ulike lokasjoner.

Fra PCKasse kan man også ta i bruk egen woocommerce-nettbutikk med tilhørende tjenester; Mailchimp med produktsynk, markedsføringsplattform med innebygd GDPR samtykke, Facebook pixel og messenger, og man har dermed mulighet til å være akkurat der kunden er: på mobilen (telefon).

​

​

bottom of page